Motorola tüm dünyada, kablosuz ve geniş bant iletişim teknolojileri konusundaki liderliği ve yenilikçiliği ile tanınıyor. Motorola kullanıcılarının istedikleri ve ihtiyaç duydukları bilgiye, insanlara ve eğlenceye kolay ve kesintisiz biçimde bağlanmalarına yardımcı olma konusunda çaba harcayan Motorola çalışanları, şirketin "Kesintisiz İletişim" vizyonundan ilham alıyor. Motorola tüm bu anlatılanları, "sahip olunması gereken" ürünler, "yaşanması gereken" tecrübeler ve tamamlayıcı destek hizmetleri doğrultusunda "güçlü altyapılar" tasarlayarak ve sunarak hayata geçiriyor. 2006 yılında 42,9 milyar Dolar satış rakamına ulaşan Motorola'nın gücünün ve küresel operasyonlarının bir göstergesi de Fortune 100 şirketleri arasında yer alması. Türkiye pazarında 1994 yılına kadar distribütörleri aracılığıyla varlık gösteren Motorola, 1995 yılından bu yana 'Motorola Komünikasyon Ticaret ve Servis Ltd. Şti.' adı altında hizmetlerine devam etmektedir.